lørdag 23. oktober 2010

Jeg vant...

Den utrolig flotte bloggen Anettes Hus feiret 1,5 millioner treff på bloggen og hadde masse kjempe flotte gevinster i give away'n sin. Å gjett hvem som var så helig å vinne en av premiene????

JAAAAA.... jeg  vant!

Jeg var en av to heldige vinnere som vant 6 liter maling fra Jotuns nye serie Pure Color




Så kan man jo lure litt på hva en med nybygg hus skal med 6 liter maling... tror nok jeg vet hvor jeg skal bruke den ja, så gjenstår det jo å se om mannen i huset er enig da. Han er nok ikke så gira på maling.
Fastiten min er nok soverommet vårt. Det er nemlig det rommet i huset som ikke er gjort noe med. Vi malte det vare hvitt da vi flyttet inn, for vi var usikre på hvordan vi ville ha det der, men nå byr jo muligheten seg for forandringer. Som jeg gleder meg til å fortelle mannen om gevinsten


3 kommentarer:

Lille Liljehvit sa...

Hei hei :)

Jeg ser at du allerede har fått én god nyhet.....men jeg har én til!! :)

Du har vunnet 2.plass inne på jubileums give-away'en hos meg!!! ET gavekort på Kremmerhuset på 150 kr!! :) Grattis :)

Segg igjen en kommentar hos meg med en mail-adr jeg kan nå deg på, så jeg kan få post-adressen din :)

Klemmer - LiljeHvit

fredagsmasker sa...

Gratulerer med maling - den der er bare rålekker. Klør i malefingrene når jeg ser den ;)

Anonym sa...

oioioi sier nå jeg da............