tirsdag 29. mars 2011

drømmer...

 ... blir noen ganger virkelighet
Det har jeg sterk tro på at noen av mine har også.

Akkurat nå om dagen har jeg et sterkt ønske om å komme meg til IKEA,
slik at jeg får handlet inn noen småting.

Jeg har veldig lyst på et slikt HEMNES skoskap til å ha i gangen. Ville nok kjøpt andre knotter på den og kanskje byttet hyllen over slik at den passer bedre til den møbelserien vi selv har designet.

I tillegg ønsker jeg meg noen slike MALM kommoder.
Planen er å bruke de på barnerommene til oppbevaring. Selvfølgelig på forskjellige måter siden den ene er "stor" og den andre "liten". Men tror løsningen kan bli kjempe bra.

På soverommet til vesla har jeg i tillegg lyst å bytte ut dagens lekekjøkken med dette flotte DUKTIG kjøkkenet fra IKEA. Synes disse er kjempe fine! 
Til storegutten kunne jeg tenkt meg å laget et litt tøffere rom til ham. Vi har fundert litt på dette MICKE skrivebordet med skuffereol på hjul til å ha sidna. Tror dette kunne være med på å skape et litt tøft gutterom.

Så gjenstår det bare å se om jeg får disse tingene i hus og hvordan resultatet blir. Planene er det i alle fall ikke noe problemmer med... de er det mange av

1 kommentar:

Drøm sa...

Ja hadde vært fint om drømmer kunne gå i oppfyllelse..jeg ønsker meg nemlig kjøkken fra IKEA jeg da..:) Klem Julie