torsdag 14. april 2011

Selvfølgelig var det påskepynt som ble med hjem fra Danmark.

Disse flotte "sølv" eggene fra Lisbeth Dahl.
Utrolig dekorative!!!


I tillegge ble denne flotte høna, også fra Lisbeth Dahl , med hjem.
Den er ganske lik den min oldemor hadde da mammen min var lita. 


Disse eggene fra SIA, fikk også plass med hjem. 


Tror det jammen skal bli bra her til påske.
Gleder meg allerede til full påskepynting,
noe jeg egentlig aldri har gledet meg sånn til før. 
Påske har liksom bare vært påske.. men ikke nå lengre!

3 kommentarer:

Karen sa...

Så mye fint som ble med hjem. Likte spesielt godt sølveggene. :-)

-Kamilla- sa...

Så herlig med en liten utenlandstur! Ser du fant mye fint :0) Sølv eggene var så fine!!
Ønsker deg og dine en riktig god helg og nyt påsken!!
*Klem*
-Kamilla-

Tones lille interiørhjørne sa...

Moro med shoooopping :))

God påske til deg og dine

Klem