onsdag 8. februar 2012

En dag med masse butikker

I dag har jeg hatt en runde i veldig mange av de flotte butikkene jeg ble tipset om i Fredrikstad. 
Det le jammen kjøpt noen småting også... samt at jeg angrer veldig på at det var noe jeg ikke kjøpte så spørs om ikke jeg må innom den ene butikken på nytt igjen. Bilder av det jeg har kjøpt har jeg ikke fått tatt enda,
men jeg tok bilder fra noen av de butikkene jeg var i. 

På Wilmas hus hadde de begynt å få inn masse flotte egg...
Disse var i ull. Utrolig stilige, men jeg var liksom ikke helt i kjøpe påske pynt modus. 


Disse utrolig kule skiltene fant jeg i butikken I bøtter og spann på Gressvik.
Må virkelig si at jeg må tilbake til den butikken ja. 



Det kommer innlegg fra dagens fangst også... men er litt opptatt om dagen.
Dessuten skal jeg jo legge ut bilder fra grillfesten i helgen, som lovet. 

Ønsker alle en kjempe fin uke

6 kommentarer:

Natalie sa...

Hihi, likte det siste skiltet! Håper det finnes i Trondheim et sted også ;)

Ingrid Louise sa...

Masse fint!!
Likte også det siste skiltet!! :-)
Og jeg er heller ikke helt klar for påskepynten...
Fin dag til deg!!
klm ingrid l

Ann-Kristin sa...

Ojda, vips så er det påske.. Kule skilt. Morsomt med noe nytt uansett! Pønsker på å fornye stua, men er i tenkeboksen!! klem og kos

Fabelaktig sa...

Såå masse fint! Skiltet var priceles.. hihi!

klemmer i fleng!

Mona Christin sa...

Takk for info. Jeg er ikke helt oppdatert på hva som finnes her i byen.

Fine ting, og det skiltet? Det skulle jeg hatt.

Klem Mona C

Monica sa...

Hei på deg.
Så masse fint! ....ikke lenge til påske nå... ;))
Ønsker deg en riktig fin helg.
Klem, Monica