søndag 2. september 2012

Ny lampe på plass

På vaskerommet vårt har vi fått på plass en ny lampe. 
Alt er ikke fikset ferdig, men måtte ha den opp for å se hvordan det ble. 

Vi har tatt et vanlig Norges Glass, ledningen til strykejern og lampesokkel, 
vips.... en ny lampe. 



Etter tre uker intensiv jobbing, med messer og etterarbeid fra det, skal jeg og mannen på en velfortjent ferie... Ungene og hjemmet er overlatt til familie og vi har pakket koffertene. 
Nå skal vi nyte livet en uke. 

Kommer sterkere tilbake med flere blogginnlegg og kommentarer hos alle de flotte bloggene jeg følger når jeg er tilbake. Dere får kose dere så lenge.... Det skal i alle fall jeg. 


8 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Utrolig stilig lampe...imponert jeg!!
Goood tur til dere,nyyyt!!
klm ingrid l

Anette Willemine sa...

Så utrolig kul lampe dere har laget! Passet veldig godt inn der den henger.

Herlig å kunne ta en ferie på egenhånd, også. Kunne nyte litt tid alene, bare som kjærester. Viktig!
Riktig god tur!


Vet ikke om du har sett det, men jeg har en giveaway gående på bloggen min. :o)

Ønsker deg en deilig søndag!

Hilsen,
Anette Willemine

Jijji sa...

God tur! Kos dere masse!

Klem fra Jijji

LoppeLiva sa...

Så fin lampe!! KOS deg på tur. :)

Notre Maison sa...

Å så herlig, kos deg på tur! Stilig lampe også; god idè!

Unknown sa...

Kul lampe :)

God tur !

Klem Monica

Flisan sa...

Den var dritkult!!! Veldig imponert :-)

Anonym sa...

Kjempestilig lampe :D