tirsdag 20. november 2012

starten på pynten

Jeg har startet litt på å forberede julen... 
når det er ting jeg skal lage er det greit å være ute i god tid. 
Derfor har jeg laget ferdig pynte hjertet mitt og hengt det opp.


Jeg er veldig glad i det enkle og synes disse hjertene er så fine. 
Lurer på om jeg får tak i flere i år eller om det er umulig. 
Blir nok bedre bilde av det senere, men dagens bilde er hentet fra Instagram. 
Latskapen lenge lever. 


Har du begynt å lage ting til jul ?

Ønsker alle en knall fin uke

3 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Nydelig fint hjerte!! :-)
Har begynt i det små her også...tiden går jo så fort så like greit å bare begynne forberedelsene!! Kjekt e det jo og!! ;-)
Herlig fin dag til deg,klm ingrid l
( Finn meg gjerne på Instagram :
INGRIDSKOGEN73 )

Franske drømmer sa...

Nydelig hjerte!
Så flink du er :-)
Jeg har startet så smått jeg også ;)

Ha en fin onsdag!
Klem

Fru Andersen sa...

Koselig med slike hjerter, kjekt med ting en lager selv :-)

Ha en fin-fin kveld videre!