lørdag 15. desember 2012

Jentekveld

I går hadde jeg jentekveld her hjemme med noen veldig koselige jenter. 
Måtte jo få litt juledekking av bordet for å skape litt stemning. 

At jeg er glad i hvit porselen er jo ingen hemmelighet....
det i kombinasjon med herlige servietter fra Barfota og
røde detaljer synes jeg skapte en koselig julestemning...
selv uten julepyntet hus. 




En koselig hilsen til jentene hadde jeg også fått....
Tusen takk, Pia!
Jentene ble kjempe glad for herlige Barfota-skjerf. 


Dagen i dag har blitt brukt til pepperkakebaking hos min mor, sammen med min svigerinne og nevøer. 
Kjempe koselig... og enda koseligere med masse snø dalende ned fra himmelen. 

2 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Så hyggelig med besøk, kan jeg tenke meg. Og gjett om jeg har lagt min elsk på en kul veske inne på barfota.no (den grønne med skinnreimer). Krysser fingre for at julenissen leser bloggen min ;P.
Klem Madelen

Ingrid Louise sa...

Så fint!!
Og kan virkelig tenke meg at jentene ble fornøyd med skjerfene ja!!
Herlig søndag til deg,klm ingrid l