mandag 4. februar 2013

En herlig helg

Må virkelig si at året fyker avgårde. 
Synes det akkurat startet og nå er vi allerede inne i februar. 

Noe av årsaken er nok at det har vært mye jobb i forbindelse med gave og interiørmessa og moteuka.
Mye forarbeid, lange dager på messa og masse etterarbeid. Det siste skal vi jo være kjempe takknemlig for.

Men i helgen var det på tide med andre ting...
Da var det på tide med litt tradisjon - årets første grillfest og min bursdag

Da måtte hus og garasje fikses til gjestene kom.
På kjøkkentrappa er det fortsatt lys, både elektrisk og levende.


Hovedinngangen har også fortsatt elektriske og levende lys. 
Kransene har også fått lov til å henge på dørene.


Selve festen foregår i garasjen og ute. Grillingen er selvfølgelig på kullgriller, uansett vær og vind. 
Inne er det pyntet med lys, langbord og halmballer som stoler. 
Kjempe koselig... 


Må jo også vise en av det utrolig flotte gavene jeg fikk. 
Dr Martens gummistøvler... Verdens kuleste gummistøvler...
Nesten så jeg sitter og venter på slapseføre og regnvær. 


Har du en koselig tradisjonell fest i løpet av året?

Ønsker alle en kjempe fin uke.... 

6 kommentarer:

My Dream sa...

steikji så koseligt da... :)

Den koselige garasjen... haha... tror det er første gang jeg har brukt koselig og garasje i samme setning...

Klems Diana.

Fabelaktig sa...

Ohlalala! FOr ett bord og for en stemning!

Jeg har en utfordring gående inne hos meg, kanskje du vil være med?
Ønsker deg en finfin onsdagskveld.
klemklem

KriStyle sa...

WOW, kul garasje :))
La meg til som følger og kommer tilbake!

Klem Kristin

Vibeke / Mammas Hus sa...

Håper dere har det bra, nå som vi har kommet til mars.

Tusen takk for fine kommentarer hos meg!! :D

Anette Willemine sa...

For et fantastisk sted å ha en fest!! Her tenker jeg dere hadde det gøy :)
Gratulerer med vel overstått bursdag!

Ønsker deg en deilig helg!

Klem,
Anette Willemine

Anonym sa...

Ble bare litt nysgjerrig!!!

Hvordan er det å sitte på halmballer type-i-flere-timer?