torsdag 15. oktober 2009

Litt småting fra huset

Man får stadig ting på plass og stadig nye ideer når man bor i ett nytt hus.

Etter et storslått bryllup er det alltid mange ting til "overs". Brudesløret mitt har så langt hengt pent over rekkverket i annen etasje i påvente av å bli brukt til noe annet, solgt, stuet bort eller noe annet. Så da fikk jeg ideen om å bruke det på nytt som gardin i det ene vinduet vi har i hallen vår. Fargen var perfekt til tapeten og veggen så jeg synes resultatet ble veldig bra.


Det blir mye ting overalt som bare støver ned... så hvorfor ikke vise frem litt av det man har rundt omkring. Jeg fikk kjøpt noen søte bokstaver på en av mine favoritt butikker, HOME. Det er jo et hjem vi har laget og da synes jeg dette passer som en velkomst i hallen. Sammen med dem har jeg lagt en kam og en børste i sølv som eldstemann fikk i dåpsgave og to "sølv" lysestaker.


Som sagt så synes jeg bokstavene var så søte så det ble flere av dem. Her er de sammen med et bilde som er tatt på 6 mnd fotograferingen til lillemor.


Til slutt litt nytt på vaskerommet. Vi har arvet et godt gammelt vaskebrett og sammen med dem synes jeg disse to boksene i sink til vaskepulver passet fint. De rommet kjempe masse så man behøver ikke akkurat kjøpe nytt vaskepulver så ofte. Over har jeg hengt opp ett av mine favoritt skilt. (se bilde nedenfor).



Finnes det egentlig noe mer genialt skilt enn dette???

Det er stadig ting som skjer inne i huset med små detaljer som kommer på plass. Det er så moro og endelig kunne begynne å bli kreativ på dekorasjonen inne i huset.

7 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen! Så flott blogg du har! Og for et flott hus!? ... nå må jeg nesten scrolle litt nedover og titte litt mer;)

Ha en fortsatt fin uke:)

Klem Anette:)

LYKKEBO sa...

Kjempe smart og dekorativt og henge sløret i vinduet! Jeg falt helt for vaske pulver boksene dine! Lov å spørre hvor du har kjøpt de?? Og de skilte skulle jeg gjerne hatt hos meg!!hehe

God helg:)
Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Takk for hyggelige kommentarer :o)

Vaskepulverboksene har jeg kjøpt hos Albertines Verden. De er fra merket Bloomingville.

Drøm sa...

Så fint hus dere har.... Veldig fint... Dere har forresten bryllupsdag dagen før oss. Vi giftet oss nemlig 5.juli i fjor:)

Ha en fin uke.
Klem Julie

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Takk det sammen Julie.
Ja en fin "helg" å gifte seg på :o)

Karna sa...

Mange vakre detaljer her, kjempelur ide med brudesløret...må bruke det en har...

Anonym sa...

Så kreativ du er! Det ble kjempeflott!:)