lørdag 3. april 2010

Påsken 2010

Påsken er jammen en travel tid. Det er besøk her og besøk der også er det jammen folk som kommer på besøk også. Innimellom alt dette har jeg nå tatt noen bilder av vår påske, men får jo ikke lagt ut et eneste bilde når jeg ikke finner kortleseren.... Alt det går an sier jeg. Uff.

Men påsken har i alle fall vært kjempe deilig. Fint vær stort sett hele tiden og mass kos.
Snøen har smeltet masse og nå er det så og si ikke noe igjen her ute. Endelig spør du meg da.

Nå kommer våren og da skal hagen planlegges. Som jeg gleder meg....
Det skal plantes i blomster "kassene", lekestue skal bygges, sandhaug skal fylles osv. Men det er jammen ikke enkelt å planlegge alt fra nullpunktet. Men moro er det.

Håper jeg snart finner kortleseren slik at det kan komme noen bilder igjen.

1 kommentar:

My home is my Castle sa...

Så heldig du er som er kvitt snøen.. Her ligger den enda på plenen og rundt omkring. Mannen sprer og spre og det smelter jo, men det går så sent !!!
Kan nesten ikke vente med å se at bjørka springer ut og begynne å plante i kasser og krukker :)

Klem,Kari