tirsdag 3. august 2010

Ferietid på vei mot en slutt

Her har det vært stille lenge nå. Her har bloggen og jeg gått i feriemodus. Tiden har blitt tilbragt på begge hyttene og vi har kost oss masse. Nå har vi begynt å få gjort en del ting hjemme så det kommer mer i bloggen om de siste dagers jobbing senere. Vi har laget sandkasse, gammeldags tørkestativ, begynt på maling av huset, pusset opp kafe-settet vårt osv osv... Dessuten har vi fortsatt en del prosjekter på gang, så vi skal ikke kjede oss fremover. Gleder meg til å vise frem det vi har bedrevet tiden med når alt er klart...


Må forresten vise dere den flott kjærlighetsbuen vi fikk til bryllupet vårt i et litt grått vær.. I buen henger det ned to hjerter som symboliserer vår kjærlighet. Synes dette var en kjempe koselig gave som vi satte kjempe stor pris på.


Får vise frem den flotte mugga fra Lene Bjerre jeg kjøpte tidligere i sommer også. Falt så veldig for den så jeg måtte bare ha den. Den er i blank porselen, men med et stort matt felt med mønster. Kjempe koselig med blomster i. Har brukt den i hele sommer.

Ønsker dere alle en fin uke videre.

1 kommentar:

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Takk for hyggelige ord fra deg. ;o)

Ja gleder meg til å få tid til å ordne i stand de vinduene, de kommer til å bli så fine. hehe ;o)

Ja ferien er snart over, men jeg har enda ikke hatt ferie, for det ante meg at det kom til å bli atter en dårlig sommer. :o( Men tar en uke til NY i slutten av august så håper jeg får litt sol og sommer da. ;o))

Ha en super dag.

Klem Simone ;o)