tirsdag 23. november 2010

31 dager igjen.... eller bare 5....

Jul... Advent... Det er ikke lenge igjen til noen av delene og jeg gleder meg veldig til begge. Så langt har jeg klart å ikke pynte noe hjemme, men er nok ikke lenge til ting begynner å finne veien ut av skuffer og skap.


Jeg gleder meg masse til å dele den kommende tiden med familie og venner... de som betyr noe for meg.  Mange ganger i løpet av denne tiden kan man tenke på sine kjære... dele ting og opplevelser med dem..


Jeg gleder meg til å pakke inn julegaver og vite at den som skal pakke den opp vil bli kjempe glad.
Jeg gleder meg til å bake peppekaker med barna og mannen min.
Jeg gleder meg til å se mine kjære pynte pepperkakehuset sammen.


Oppdaget akkurat at bloggen min har passert 10.000 besøk. Så utrolig koselig. Får kanskje markere det på en ordentlig måte. Må bare klekke ut en plan.

(bildene er lånt fra Sia's hjemmeside)

1 kommentar:

-Kamilla- sa...

Ja, advent er en herlig tid :0) Gleder meg til førjuls kos ilag med venner og familie :0)
Nydelige bilder fra Sia, det røde fatet var bare sååå stilig!!
Takk for Oslo tips, skal prøve å kose meg :0) Det er gøy å gå rundt og titte i butikker som vi ikke har her nord :0)
*Klem*
-Kamilla-