tirsdag 8. februar 2011

ymse...

I dag slet jeg litt med hva jeg skulle kalle innlegget mitt. Året 2011 har begynt med så ymes... så derfor ble det nettopp ymse som ble navnet på innlegget. Året i fjor startet med at jeg ble syk og slik fortsatte det inn i 2011. Men etter sykdom, en sykehusinnleggelse, oppstart på ny jobb begynner hverdagen å komme seg i gjenge igjen.

Må jo bare kommentere den utrolig nydelige dagen i dag... Dette bildet er tatt fra verandadøren på morgenen i dag. Vinter er nydelig på slike dager. Ikke like fin når det kun er is og råtten snø rundt veggene.

Like fint var det ikke like pent i dag. I går ble det plassert ut stillasjer til å sette opp rundt huset... Nå har nemlig endelig byggefirma vårt funnet ut at det kanskje er greit å rette opp alle feila fra byggingen... Ettårsbefaringens rettinger kommer nå nesten to år etter innflytting. De har MYE å gjøre... og det første de skal begynne med ute nå er å ta ned all takstein for å legge den på nytt og faktisk feste den etter leggeanvisningen til leverandøren... Lykke til med jobben sier jeg.

Så nå er det to flittige maur på utsiden av husveggene mens de setter opp makkverket som skal pryde huset de neste ukene. Kan ikke si jeg gleder meg akkurat. Skal nok vise dere hvordan det ble... I mens får jeg ta en runde og ta noen bilder av vinter/vår vinduene mine... med nye blomster etter jula...

3 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Så bra at du er bedre og at hverdagen begynner å bli mer normal :0) Uff, høres ikke trivelig ut at de må rette på så mye, men det er jo kjekt at de gjør det da ;0) Kos deg så masse!!
*Klem*
-Kamilla-

Line sa...

Godt å høre at hverdardagen er bedre og at du kan legge sykdommen bak deg!
Kjedelig når fagfolk ikke gjør jobben sin ordentlig!
Vi sliter med en murmester som har gjort elendig flisearbeid, slitsomt!

Ha en herlig kveld og besøk gjerne min nye blogg www.humlebolet.blogspot.com!

Hvis det er ok legger jeg deg gjerne til i favorittlisten min :o)

LYKKEBO sa...

Huff litt av en start på nytt år:( Håper februar og resten tar igjen for dårlig januar;) To år etter hørtes lenge ut.. Godt de endelig er i gang da.

Kjempe flott hus!

og ps: fruene i gåt var veldig vellykket;)mye latter og prat:)

Klem