onsdag 9. mars 2011

Min første utfordring

Jeg har vært så heldig å få en utfordring fra Line med den fantastiske bloggen

Utfordringen går ut på å fortelle 8 ting om meg selv.
Kan ikke si jeg synes det er kjempe enkelt, men skal nå prøve å finne noen ting.

1. Min favoritt serie på tv er Criminal  Minds. En utrolig bra serie.


2. Når jeg skal slappe av i feriene, liker jeg å lese bøker.
Min absolutt favoritt forfatter er Patricia Cornwell.
Kan virkerlig anbefale henne til alle som er ute etter å lese en litt annerledes krim.


3. Sommeren 2009 giftet jeg med drømme mannen min.
Vi hadde virkelig et drømmebryllup. Vielse i en fantastisk steinkirke, hest og vogn som transportmiddel og festen i telt på gården jeg kommer fra. Alt var kjempe perfekt


4. Jeg drømmer om å en dag få reist til Bora Bora med min kjære mann.
Finnes det noe vakrere sted på jord.


5. Jeg er veldig glad i bilen min...
Jeg liker å kjøre bil og vil påstå at jeg er god på å kjøre bil.
Bilen jeg kjører nå er en VW Passat 4motion selvfølgelig.


6. Skal koser oss ofte med god mat.
Det finnes ikke noe bedre enn å sitte på hytta ved sjøen og kose seg med sjømat. Hummer, reker, kreps, blåskjell, kongekrabbe osv osv. 

7. Jeg har alltid drevet med idrett.
Den idretten jeg har drevet lengst med og vært best i er fotball.

8. Jeg er kjempe stolt av famile og vennene mine.
Det er fantastisk flott og se at de man er glad i gjør det bra og har det bra. 


Denne utfordringen vi jeg gi videre til følgende flotte blogger:


(om noen av bloggene har fått utfordringen før så får jeg unnskylde meg med at jeg har vært på VM)

8 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Hei hei!
Så koselig å få en utfordring fra deg :0) Må tenke litt på den, så kommer det plutselig et innlegg hos meg ;0)
*Klem*
-Kamilla-

Bettum Villa sa...

Heisann! Så morro å få lære litt mer om deg. Sjømat er såååå godt og å lese er også jeg veldig glad i.
Vil takke så meget for at du tenkte på lille meg når du skulle gi den videre, men det er ikke så lenge siden jeg fikk en sånn utfordring. Så jeg føler ikke jeg har enda mer og fortelle om meg selv på dette tidspunktet ;P.
Håper det går greit? Uansett, tusen takk.

Klem Madelén

Heddas gode grunner sa...

Tusen takk for utfordring! Jeg har også fått den før, men det kan hende jeg svarer på den en gang til!? Uansett kjempekoselig at du tenkte på meg når du skulle sende den videre! Artig å høre 8 ting om deg :)
Ha en fin dag!
stor klem

Unknown sa...

Morsomt å bli litt bedre kjent med deg :o)

Klem :O)

Heddas gode grunner sa...

Hei, her er jeg igjen... Jeg har akurat gitt deg en award! Send den videre hvis du har lyst :)
klem

Birte sa...

morsomt og komme innpå her og "gå rett på infoen" om deg, men kjekt var det. alltid litt kjekt og lese litt om de bak bloggen:-))

Her likte je meg fodt, og for et nyydelig hjem dere har.. Lekkert..

Klem birte som snart kjem igjen...

Tones lille interiørhjørne sa...

koselig å lese litt om deg.. enig at Bora bora står øverst på min liste og!!!!! og sjømat... vann i munnen ;))

Gooood helg

Klem

Tones lille interiørhjørne sa...

så koselig om du kommer til glassverket!!! masse lekkert! Eeeelsker interiørhuset!!! :)) selv er jeg guide :))
Ha en suuuper helg

klem tone