fredag 9. september 2011

Levende lys

Høsten har virkelig begynt å sette sitt preg på kveldene. Det er kaldere og mørkere.... noe som betyr, i alle fall for min del, at man tenner mer levende lys enn før. Jeg elsker levende lys og tenner alltid masse lys.


I går når jeg var å handlet hadde blomsterbutikken tilbud på Hortensia.... gjett om jeg måtte kjøpe med meg det hjem. Så nå har jeg nydelig rosa hortensia både på kjøkkenbordet, kjøkken vinduet og på det runde bordet vårt. Gleder meg til å nyte synes av hortensiaen lenge.


Håper det er flere med meg som nyter høstkvelden med levende lys.
Ønsker dere alle en flott helg!

2 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så koselig :) Levende lys skaper en skikkelig go'stemning.
Ha ei fortsatt fin helg!

Unknown sa...

Wow, nydelig blomst!!! God stemning på bildene dine. :) HA en herlig dag!