fredag 2. mars 2012

stilig

I dag har jeg drevet litt dank på Nordby senteret mens jeg ventet på at jeg skulle hente noen i Fredrikstad.
Fant noen stilige ting jeg har lyst å vise dere... 

Har du lyst å se???

Det første er de herlige lysestakene fra Iittala, de heter Festivo og finnes i mange ulike høyder.


Vi fikk to til bryllupet vårt (mannen viste ikke at de stod på ønskelista) og nå ønsker jeg meg enda flere. 
De er litt retro, men så klassiske og nydelige. Tenk å dekke et stort middagsbord med disse i ulike høyder i bordets lengde... Det hadde vært en drøm. Litt ala dette bildet som jeg fant på en tysk side.


En annen ting som var veldig veldig stilig og veldig retro, var dette nydelige serviset fra Rørstand. 
Det heter Mon Amie


Utrolig lekkert... men jeg kan nok bare glemme å sette det på ønskelista mi også... for dette er blått. Synes det er veldig kult i alle fall... Kunne jo passet godt på en hytte ved sjøen....

Fant dessuten et veldig stilig merke med produkter for barn, men disse skal få et eget innlegg senere. 
For der var det virkelig så mye lekkert



4 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Disse lysestakene husker jeg!!
Tror mine foreldre har noen sånne en plass!!
Kult når det var mange sammen,du får samle i vei,så får vi vel se en bordekking!! ;-)
Good fredag til deg!!
klm ingrid l

Anonym sa...

Tenkte på bestemor med en gang jeg så de lysestakene :) Kjempe fine!
God helg!

♥ Netta ♥ sa...

Så stilige disse lyststakene var. Jeg skjønner godt ditt ønske om å ha mange i forskjellige størrelser, det var lekkert. Servicet var veldig fint, kult med disse retro-mønstrene :-)

Ønsker deg en fin helg!

Klem
Netta

Galekroken sa...

En tur på NOrdby er alltid bra!! Ha en strååålende uke! Klem klem