lørdag 7. april 2012

God påske

Påsken går mot slutten og hverdagen nærmer seg, men fortsatt kan man kose seg noen dager til før hverdagen er tilbake. Her har påsken gått alt for fort synes jeg. Det har blitt jobbet en del til på lekestuen, så det kommer et oppdatert innlegg derfra etterhvert også. Ellers har vi feiret bursdag for lille nevøen på 3. Planene fremover er familiebesøk og fortsatt lekestuejobbing. I tillegg har mannen gått løs på plattingen ute for å gjøre den i stand til sommeren. Det kommer til å bli kjempe bra. Gleder meg til å starte på et DIY prosjekt der ute også. 

Vil takke for alle koselig kommentarer som kommer inn på bloggen om dagen.Er jo så koselig!

Dette innlegget er det 300 innlegget på bloggen min og da er det koselig å kunne
ønsker alle sammen en riktig god påske videre


11 kommentarer:

Anonym sa...

God påske til deg også :)
Og gratulerer med innlegg nr 300 :)

Størstepia sa...

Er så deilig å vite at man har ennå to dager med påske før det er tilbake til hverdagen!
Nyt dagene;)!
Klem fra størstepia

Bustenellik sa...

God påske til deg også!
Gratulerer med 300 innlegg :-)

Ingrid Louise sa...

Fortatt gode påskedager til deg!!
Grattis med 300 innlegg!!
klm ingrid l

Villa Minde sa...

300 innlegg er godt gjort, du har jammen vært flink! Så stilig lekehus dere har laget - med kinavipp på taket og greier jeg LIKER <3 Fortsatt god påske ønskes deg og dine også ;o) Klem fra meg

Langtvekkistan sa...

Ritig god påske!

Hilsen oss her i havgapet.

Unknown sa...

God påske til deg også. Tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg:-)
Nyt dagene som er igjen, tiden fly.

Klem

metanoia sa...

god påske til deg og dine :)

Anette sa...

God påske,klem:)

Heddas gode grunner sa...

Herlig med ferie. Nyt den siste påskedagen!
Ser ut som dere får en skikkelig fin lekestue. Blir gøy å se enda flere bilder etterhvert :)
klem

Livy sa...

Heisann!
Ønsker deg en fin 2. påskedag! Og grættis med innlegg nr 300!

Klem fra Livy