tirsdag 1. mai 2012

DIY = mer lekehus

Nå har det blitt jobbet litt mer på lekehuset vårt.
Utvendig mangler det nå kun takstein, vinduer og maling av døra. 
Synes det blir veldig bra jeg. 

I dag har det kommet opp noen detaljer, som jeg selvfølgelig vil vise dere.

Det første er kina-vippen. Ble kjempe stilig!


Søylene på terrassen ved inngangen


Her der dere kombinasjonen kina-vipp og søylen. 
Ble ganske stilig, synes jeg


Her ser dere hele forsiden av lekehuset. 
Mangler bare å få malt døra og sette opp utelyset.



11 kommentarer:

Villa Wikan sa...

Nydeligste lekestuen ever! =))

Villaveien nr 1 sa...

Oi så utrolig fin den var.
Helt nydelig med flotte detaljer.

Håper dere har hatt en fin 1 mai:)

Klem Margareth

Ingrid Louise sa...

Du hendelse så fint det blir!!
Dere er kjempeflinke altså!! :-)
Fiiin kveld til deg,klm ingrid l

Anonym sa...

Så flott lekestuen blir :)

Therese sa...

Kjempe nydelig lekestue! :)

sa...

Helt fantastisk flott lekestue!
Søyler og kinavipp og alt - liker ;)
Superflinke er dere ♥
Klem Anette

Made in heaven sa...

Detaljert og gjennomført! Flott lekestue:)

Liza sa...

Dette er ikke lekestue, men et mini hus:) Lekre detaljer, gleder meg til å se innsiden også.
Klem
Liza

LoppeBente sa...

Herliland, det er det fineste lekehuset jeg har sett. Tenk om vi kunne fått noe sånt her i gården :)

Thelma Louise sa...

fy så fint det blir...for en drøm..:)

tenker meg du gleder deg til å fikse inne i det..))

ha en kos dag...

klem

Anette sa...

Så flott lekestue!!:-))
Ha en fin kveld,klem