mandag 16. juli 2012

DIY - Lekehus ferdig innvendig

Endelig har lekehuset blitt ferdig.

Nå gjenstår det bare litt småting... maling av vinduslister ute, maling og fiksing av en vindski og maling av døren. Ja også selvfølgelig innredning da. Den kommer... sitter og planlegger for harde livet om dagen.

Velkommen inn i lekehuset vårt!







Det kommer flere innlegg om lekehuset, må jo vise det ferdig på utsiden, samt at dere skal få se litt detaljer. 
Vi er i alle fall kjempe fornøyd med lekehuset vårt. 

9 kommentarer:

LoppeLiva sa...

Wow! Ikke akkurat noe jalla-hus det der! Lekkert til 1000!

Jijji sa...

Så knallfint lekehus! Gleder meg til å se mere....

Klem fra Jijji

Villa Wikan sa...

Utrolig lekkert altså! Dere har vært kjempe flinke =)
Nå gjenstår det morsomste, innredning! Gleder meg til å se =)

Flisan sa...

Så fin leke stue :-) elsker den grå fargen !
Gleder meg til å se innredning !
Fin blogg du - la meg til som ny følger hos deg !!

Sukkertøy for øyet sa...

Hei :)
Åhhh..Så fantastisk!
Blir moro å se når du innreder det og "diller og daller" med detaljer :)

..Så du skrev inne hos Lidyll, Skrot Tor holder til ved jernbanestasjonen i Skien, ca 5 minutter med bil fra sentrum.. HERLIG "loppe"bruktbutikk med snille priser :)

Hugs

Sukkertøy for øyet sa...

Hei :)
Åhhh..Så fantastisk!
Blir moro å se når du innreder det og "diller og daller" med detaljer :)

..Så du skrev inne hos Lidyll, Skrot Tor holder til ved jernbanestasjonen i Skien, ca 5 minutter med bil fra sentrum.. HERLIG "loppe"bruktbutikk med snille priser :)

Hugs

Hanne Mette sa...

Ser ut som en drøm av et lekehus!♥ Gleder meg til å se det ferdig innredet også. :)

Johanna - mitt liv i Norge sa...

Guuud så fint! Vore en dröm för vår lilla O att ha ett sådant men hon får nöja sig med lekstugan som stod på tomten fra förr. Dock är jag inte så nöjd med utsidan men får fixa det i august när vi har litt mera tid. :-) Morsomt att se bloggar från samma distrikt där vi bor. Jag bor själv i Mysen och söker bloggar i samma område. :-)

sa...

Dere er bare så flinke!
Ble supert det der :) Gleder meg til å se når det er innredet ;) Klem Anette ♥