onsdag 22. august 2012

Gave og interiørmessen 2012

I dag har jeg vært på Gave og interiørmessen i Lillestrøm for å rigge opp standen vår,
Barfota by Pia Design. 
Om du vil stikke innom oss, finner du oss på stand nr C02-40.

Oversiktsbilde over deler av standen vår. 


Denne flotte kjolen kommer til sommeren. En fantastisk nydelig farge på den.
Legg også merke til den kule skinnveska. Digger!!!!


Vi har også flotte puter med motiver fra naturen. 
Har helt klart mine favoritter ja. 


Vi har også et monter som viser våre flotte produker. 


Har du lyst å se mer, kan du gå inn på BARFOTA, hvor jeg har lånt alle bildene. 

Ellers kan jeg vel si at det er kjempe mye fint der inne.
Masse lekre nyheter hos både kjente og ukjente merker.
Jeg har funnet noen lekre ting som skal opp på ønskelista her i alle fall. 

Har sniktittet hos blant annet Bloomingville, Lisbeth Dahl, Halvor Bakke,
House Doctor, Interiør ON Design, Blafre for å nevne noen. 

Ønsker alle en kjempe fin ukesavslutning
og alle som skal på messe, velkommen innom. 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Her var det mye kult ja:)
SÅ spennende!!
Jeg og digget vesken:)

Ha en flott dag på messen i morgen ♥

Christine sa...

Jeg elsker de putene!! Helt spesiell og nydelig fine var dem *må ha, må ha*. Ønsker en fin fortsettelse på det som er igjen av uken og en knallfin helg!

Fabelaktig sa...

Så mye fint! I år strakk ikke tida til, jeg hadde billett men på søndag flatet jeg bare ut.

Fineste tirsdagskvelden, søta!
Her er det snart Greys og strikkepinner!
klem