søndag 16. september 2012

en deilig arbeids søndag

I dag har jeg hatt en arbeids søndag. 
Ungen og jeg har ryddet blomsterbedene, uteleker og plantet høstblomster i ulike urner og potter. 
Mannen har klippet plenen og brukt kantklipperen, samt ryddet garasjen. 
Mangler noen småting for å få pyntingen på trappa slik jeg vil, men spørs om jeg får på plass det før lyset forsvinner helt for meg. Men i så fall kan dere jo få se i morgen kanskje... 

En liten sniktitt.


Nå lager jeg vafler, slik at vi skal kose oss litt sammen med mine foreldre.

Håper alle har en fin søndag

3 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Så flinke dere er...
Huff skulle virkelig hatt en skikkelig høstrydd vi også...men her er det rett og slett for mye høst til å være ute!! :-)
God kveld til deg,klm ingrid l

(eddas) sa...

Dette er jo noe av den koseligste jobben en kan gjøre,giiid jeg hadde hatt en have:)
fin dag til deg
klemklem

Lottemora sa...

Deilig med slike søndager ute i hagen. Skulle egentlig ha det i går her, men tida fløy og plutselig kom middagsgjestene før vi hadde rukket å ta på støvlene

Ha en fin kveld

Klem
Lottemora