torsdag 17. juli 2014

Uteliv om dagen

Det er jo så deilig ute om dagen. Her nyter vi i alle fall livet veldig. 
Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra uteområdene våre. 

Det første er inngangspartiet vårt nå i sommer... med blomster av ulike slag. 
Jeg er veldig glad i Pelargonia. En av mine favoritter. 
Minner meg om bestemor sin kjeller. Der var det alltid slike blomster i vinduene. 


Det neste er uten for terrassedørene våre... Her har vi en uteplass med rundt bord...
Samt at vi har to selvlagde solsenger stående her. 


Videre er det kroken som vi bruker aller mest. Lunt og godt å sitte her. 
Spisegruppe, utekjøkken, grill og litt pynt. 


Jeg har også laget meg et plantebord i våres. Det er så praktisk og så deilig å ha.
Forstår ikke at jeg gjorde dette før. 




Ingen kommentarer: