mandag 1. februar 2010

nytt gammelt skap i hus

Bestefaren min spurte meg for en stund siden om jeg ville ha et gammelt skap han hadde stående på bua. Det var litt slitt og den ene glassruta var sprukket men det lar seg jo fikse.
Selvfølgelig var det ja fra min munn på et slikt spørsmål. Jeg så for meg hvor det skulle henge og alt bare ved å mottat den telefonen.

Skapet er i alle fall nå i hus og venter på at våren skal komme slik at jeg kan pusse det opp før jeg henge det opp på veggen. Enn så lenge står det nå inne på vaskerommet på plassen sin. Det blir så fint tror jeg når det blir ferdig.

Planene mine er vi skal pusse ned skapet og male det lyst utvending og på hylleplatene. Bakplata har jeg lyst å tapetsere med en flott tapet fra Borge.


Hva vi skal bruke skapet til? Ja si det, er ikke helt sikker. Jeg tror jeg har lyst å ha de store hvite dukene mine i det, litt oppbevaring av lysestaker osv. Synes det er vanskelig å si helt sikker før man ser det ferdige resultatet på veggen. Som jeg gleder meg til det er ferdig.

3 kommentarer:

Drøm sa...

Så flott skap! Blir sikkert kjempefin i lyst og med tapet!
Klem Julie

Karna sa...

Oj så fint, nydelig skap!

Marta - livet på landet sa...

Heldige du, som har fåt så fint skap!!
Jeg er daglig innom finn.no for å se etter et gammelt skap jeg kan pusse opp! Har planer om å ha det på rommet til lillebror når jeg etterhvert skal begynne å lage det i stand:)
Blir nok kjempefint med tapet inni! Kreativt:)