mandag 24. mai 2010

Deilige Danmark

Mai er mye fridager og fridager er til for å nytes. Så min kjære og jeg tilbrakte pinsen i deilige Danmark.


København.... Nyhavn... Strøget... Shopping... Vin... Mat...
Kan man ha det bedre.

Det var fantastisk mye flott å se på i København, som forventet.
Masse flott interiør, interessante ideer og flotte klær.

Nå roer vel hverdagen seg litt igjen slik at det blir mulig å få blogget litt igjen. Har mange tanker og ideer om uterom og lekeområdet om dagen. Er så usikker på hvordan vi skal gjøre ting. Det blir spennende og se hva vi ender opp med. Fikk noen fine ideer da vi satt i en fantastisk bakgård på hotellet i København. Nå gleder jeg meg til å finne noen gode løsninger og få en trivelig hage å benytte videre i sommer.

1 kommentar:

Simones Country Home sa...

Hei på deg.
Flott blogg du har! :o)

Ja Danmark er fint. Det er masse fine interiørbutikker der.
Bla sophies butik tror jeg den heter.

Takk for at du la deg til som følger av bloggen min. ;o)

Ha en super dag.

Klem Simone :o))