torsdag 5. august 2010

Prosjekt 1: Sandkasse til ungene

Alle unger elsker vel sand... det er ikke langt fra sannheten i alle fall. Her i huset har det vært et stort savn at vi ikke har hatt noen sandkasse, så nå har vi fikset det. Under ser dere det som var utgangspunktet for prosjekt sandkasse.


Min kjære har vært kjempe flink til å snekre og fikse i garasjen slik at vi fikk et feiende flott resultat.



Etter at min bror hjalp oss med å høvle av det øverste jordlaget var det endelig på tide å plassere den ut på plassen sin. Så var det jobben med å vatre det opp slik at den stod best mulig.


Min far var så snill og spanderte sand i kassa til unge og her er den endelig på plass i kassa.

Tok ikke lang tid før begge ungene var oppe i sandkassa og storkoste seg.

3 kommentarer:

Tones lille interiørhjørne sa...

FLOTT blogg.. Moro i blogglandia ikke sant.. Ny i bloggverden selv jeg....

Klem Tone

SjarmogKaos sa...

Så herlig med den store, fine sandkassa! Og tusen takk for fine innspill ang "skammekroken" min ;) Klem Cecilie

Simones Country Home sa...

Hei hei.

Så flott den sandkassen ble da.

Der kommer nok ungene til å kose seg masse. ;o) Bare husk å legg over noe der når de ikke leker der. Beste sted for pusen å gjøre sitt fornødne det. hihi

Ha en super helg.

Klem Simone ;o)