mandag 15. november 2010

Førjulsgave

Før helgen fikk jeg en kjempe fin førjul julegave som måtte åpnes nå. Det var min snille tante som ga meg den som takk for hjelp med blogg osv for butikken hennes. Kjekk ut Kreativ Kunst & Design
Gjett om jeg var glad da jeg fikk denne rålekre adventstaken fra Lama as, som jeg har siklet på siden den kom inn i butikken. (bildet er lånt fra Lamas hjemmeside)
Den står nå midt på bordet hjemme med hvite lys enn så lenge. Skal love at det blir ikke bare adventstake i mitt hus nei. Tusen tusen takk tante....
I tillegg så var jeg å kjøpe meg nye adventstall til adventstaken min i år... Sjekk disse a... lekre!

 (bildet er lånt fra Lunehjem.no)

Nå gleder jeg med sykt til å kunne begynne å pynte hjemme. 

2 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Skikkelig stilig adventsstake :0) Og de tallene var jo rååå lekre!!
Koselig å pynte med noe så fint i hus :0)
*Klem*
-Kamilla-

LYKKEBO sa...

Tøff advetsstake!
Gleder meg også til å begynne å pynte:)


Klem