torsdag 15. september 2011

Et finn funn har kommet hjem

For litt over en uke siden fant jeg en kjempe fin kontor stol på finn.no og den måtte jeg bare ha. Det var ikke akkurat et steinkast unna, men hva gjør vel det. Transport og henting fikser seg alltid for snille jenter.
Heldigvis skulle mannen på jobb i det området denne uken.


En kjempe flott gammel kontorstol av tre er nå i min eie... Jeg er så happy...
Har sikla på en slik lenge, men har jo ikke funnet noen.


Med herlige detaljer som at man skal skru setet opp og ned.
Er det rar jeg er forelsket....


Mannen mente den var litt hard å sitte på, så spørs om det ikke kanskje blir en skinn felle eller noe liggende på den. Tror det kan bli ganske koselig. Drømmer meg litt bort, med tanke på hvor koselig det kan bli å sitte på den stolen med en varm kakako på pulten mens jeg enten jobber litt eller driver med en hibby....
Det er livet det

3 kommentarer:

fredagsmasker sa...

Kjempefin stol! Og så gøy når man finner det man har lett etter.

My home is my Castle sa...

Kjempefin stol :)Så heldig du var !

Klem,Kari

Villa Wikan sa...

Heldiggris! Sånn vil jeg også ha! =) Tråler finn.no etter skatter, daglig. Men er ikke så mye når en bor i en småby.