onsdag 26. oktober 2011

Ord

Ord er er sterkt virkemiddel alt ettersom hvordan man bruker dem. Jeg er veldig glad i enkle ord som en del av interiøret her hjemme. Flere steder i huset har vi små ord stående synlig for alle. Tenkte å la dere ta en titt på ordene mine.

Det først er fra kjøkkenet vårt.
Der står følgende ord... hva passer vel bedre på et kjøkken.


I vinduet over verandadørene står det følgende ord.... Dette er noe av det aller første man ser når man kommer inn fra hallen vår.
Det er et ønske om at gjestene skal føle seg hjemme.


I stua finner du dette ordet... det viser at huset er fylt av kjærlighet


Et bilde fra stuevinduet for å vise hvordan jeg har plassert de tre ordene jeg nettopp viste. Listene rundt vinduet kan absolutt brukes til mer enn bare listeverk.


På badet står det det kos...
dette står rett ved det herlige badekaret vårt, med stjernehimmel over.


Barna har vært sitt navn over de små vinduene på sine rom. Tror vel egentlig ingen hadde behøvd navn for å forstå hvem som bor på hvilket rom.



På vårt soverom står det sammen... nettopp for her kan vi være sammen


Har du nen flotte ord rundt i huset ditt?

6 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Heisan!! kjempefin blogg du har!! Og det er både fint og gøy med ord og bokstaver,du har mange fine!! Florerer en del rundtomkring her i huser også!! Ha en fin kveld!!
Klm ingrid louise (lady louise)

Bettum Villa sa...

Snodig, men jeg har ikke et eneste "ord" i huset mitt. Men jeg har et hjemmelaget hjem-kjære-hjem skilt i stua som jeg er ganske glad i.
Klem Madelén

Anonym sa...

Så kjekt at du la spor etter deg iforbindelse med den kjappe gi-borten:) Flott blogg og ser masse pent her:) Har nok en del bokstaver liggende jeg også...og mange som ikke helt har kommet dit de var tenkt;) Blir nok etterhvert:)

Villa Wikan sa...

Så mange koselig ord du har rundt om. Kjempe fint er det =)
Ha en fin uke!

mirjamsdrøm sa...

Mange fine ord som passet godt inn :)
Koselig blogg du har!
Klem

Camillas Romantiske hjem sa...

Jeg har bokstaver som symboliserer oss som bor i huset, men på puter har jeg flust med ord! Dine var kjempefine, likte godt tapetene du har i de forskjellige rommene også! Nydelig blogg og nydelig hjem, jeg følger deg videre! Klem fra meg:)