mandag 18. juni 2012

En sniktitt på DIY resultatet

I helgen kom endelig utekjøkken mitt ut fra garasjen og ut på terrassen. 
Gjett om det var en husfrue som var meget godt fornøyd.... jepp... ME!!!

I dag skal dere få en sniktitt av hvordan kjøkkenet ble, så får dere mer bilder av hvordan det ble ute når det er litt finere være, terrassen er vasket, gardinene på plass osv. Gleder meg allerede til å nyte sommeren ute. 

Slik ser baksiden ut og det er slik den vil stå når vi er hjemme og det er fare for dårlig vær. 


Dette er forsiden av den, slik den er ved bruk. Er så fornøyd. Synes nesten resultatet ble enda bedre enn hvordan det var i hodet mitt... Elsker den allerede.
Flinke mannen min som realiserer drømmene mine sammen med meg. 


Kan si det er ei som venter på sol og sommer nå. 

7 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Oi kan forstå at du er fornøyd!! Kjempefint utekjøkken!!
Måtte vise bildene til min kjære for han er grillmesteren her hos oss,og vil helst grille hver dag fra april til september!! :-) Og han ble meget imponert altså,kan hende vi får oss et trillende utekjøkken vi også,hihi!!
Superflott uke ønskes deg,klm ingrid l

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Så utrolig fint det ble! Den er er virkelig lekker :) Den skal jeg vise til mannen min og, for en slik kunne jeg gjerne tenkt meg :) Så praktisk :) Og veldig smart med de hjulene :)

Ha en fin kveld, vennen :)
Klem og kos Lisa:)

Tove sa...

Stilig. Så er det bare å vente på at sommeren kommer tilbake. Idag ser det faktisk ut til å bli en dag med strålende sol. Endelig...
Fin dag til deg
Klem Tove

Thelma Louise sa...

Ble så fint..) og tøft å ha et utekjøkken.:))

Ha en kos dag..)

KLem

Christine sa...

Utrolig smart å så stilig! Kjempeartig m slike prosjekter når de lykkes å blir 100& bra! Klem

Bettum Villa sa...

Så flott den ble! Og så er det jo så morro når man kan lage noe selv.
Klem Madelén

Sivs hus sa...

Hei, WOW det ble jo helt rått! Takk for koselig hilsen. Sommerklem Siv