fredag 22. juni 2012

Sommerkos

Endelig kom sol og varme, i alle fall i besøk for noen dager. 
Gjett om det var deilig. Er du ikke enig?

Selvfølgelig ble det grilling ute for å nyte det deilige været. 
Utekjøkkenbenken min er nå prøvd ut og funker glimrende

Her er uterommene våre dette året. 


Her er sittegruppen vår hvor vi nyter utallige sene kvelder, ofte med god mat og drikke.


Kjøkkenbenken flyttet til grillen som avlastningsbord. Veldig praktisk!


St.Hans helgen står får tur. Skal du noe spennende i helgen?

8 kommentarer:

(eddas) sa...

Så koselig du har det,måtte ha hatt den uteplassen der:)
Tror det blir ganske stille i helgen,foruten om Birkelunden på søndag som jeg alltid er..
kos dere
klem

Made in heaven sa...

Så hyggelig det så ut! Du har fått deg et flott utekjøkken som du sikkert får brukt mye fremover! Ha en riktig fin st hans helg! Klem

ELIN sa...

Så flott uterom dere har. Her er det bare å nyte de fine sommerdagene. God helg! Klemmer fra Elin

Ingrid Louise sa...

Dere har det bare såå kjempefint,kos dere masse i helgen!!
klm ingrid l

Anonym sa...

Så flott uterom dere har,håper vi får mange flotte dager med sol og varme så me kan nyte utelivet:)
Fine dag til deg og ei fine St-hans feiring og;)
Klem fra Lillian:)

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
som så trofast besøker meg og kommenterer *smiler* Jeg leser hvert eneste ord og gjemmer det ett spesielt sted.

Så utrolig deilig uteplass dere har :)

Denne uken har jeg vært verdens dårligste bloggis *dårlig samvittighet*, men med ny jobb og ny timeplan ble jeg helt utkjørt...

Fin lørdagskveld,
her har vi fyllt kylling, rotmospuré og spinat på menyen - mannen og jeg skal virkelig kose oss ikveld.

Stor klem & mange fine tanker.

Unknown sa...

Så koselig utrom du har, kan tenke meg at dere koser dere der.
så gøy at du vil være med på give awayen min.
Ha en flott St. Hansfeiring

Klem Agnes

Bjørkli Søndre sa...

Hit fant jeg veien og det må jeg si jeg er glad for! For et nydelig hus med vakkert inngangsparti! Og FOR en belikkenhet og utsikt! Wow..

Lagt meg til som følger her hos deg og gleder meg til å ta turen hit igjen!

En flott ny uke til deg om du er hjemme eller på ferie!