søndag 9. mai 2010

Et pikerom tar form

Pikerommet ja... det har liksom hengt over meg som fullstendig uferdig...uff... Godt frøkna ikke er så stor at hun forstår at det ikke er ferdig der. Hun er jo happy uansett hun.

For en stund siden blogget jeg om de stolene fra ikea som jeg drev å malte rosa. Nå er de endelig kommet på plass. Det ble veldig bra synes vi. Frøkna var i alle fall veldig fornøyd.

Nå har hun to rosa og to blå stoler til selskapene sine... Hun synes det er kjempe stas når storebror tar seg tid til litt lek med henne ved bordet. Storebror er verdens beste.

Kan jo vise et par bilder til når jeg er innom rommet hennes.


Tapeten er fra Eijffinger og vi er stor fornøyd med resultatet. Gardinene er fra ikea og de betalte jeg vel 20 kroner for da jeg kjøpe dem. En liten engle frøken må jo ha et sted å henge fra seg vingene om kvelde....
I vinduet henger også uroen, hun hadde over vuggen som baby.


En nydelig tre uro med sommerfugler. En dekorativ detalj i vinduet, synes jeg. Gir mor stadig minner om den lille jenta hun engang hadde... og som nå begynner å bli stor. Er jo nesten så man ser de vokser i den alderen.

Resten av rommet får komme når jeg er helt ferdig.

Ingen kommentarer: