mandag 17. mai 2010

For en flott dag

Hipp hipp hurra for 17 mai.
Dagen har vært helt topp for vår del.
Har kost oss masse med barnetog, gudstjeneste, leker og moro på skolen, deilig middag hos mine foreldre sammen med min bror med familie. Eneste som gjenstår fra dagen er grilling med noen gode venner i kveld. 

Må nesten vise frem den flott familien min.Her er mine to nydelige håpefulle ferdig påkledd og klare til avreise.
Lillemor koser seg i vogna med "tutta" si.

Min go'gutt som stolt fanebærer til 1. klasse fanen.

Lillefrøkna ute på tur på skoleplassen med bestemor hakk i hell

Storegutten min med hjemmet vårt i bakgrunn da vi gikk hjem fra skolens 17 mai feiring...

Håper alle andre har hatt en like fin dag som oss.
Gratulerer med dagen alle sammen!


1 kommentar:

Helene sa...

Fine 17. mai bilder.
Bunadskledde unger er så fint!!