tirsdag 7. juni 2011

Markisene er endelig på plass

Endelig er markisene på plass på huset vårt. Det vil si... vi mangler noe greier til at det elektriske skal fungere, men pytt pytt... markisene er på plass.

Synes det ble ganske så bra jeg... veldig fornøyd med mannens innsats.


Må bare vise dere dette flotte bildet av en av mine favorittblomster... peoner...
Det finnes virkelig ikke noe så vakkert...



Har noen slike også her hjemme nå... husker jo aldri hva disse flotte blomstene heter, men de lukter aldeles nydelig. Får en slik deilig duft når jeg går forbi. Jeg koser meg virkelig nå som blomstene begynner å komme for fullt. Da yrer det liksom av liv...


Ønsker alle en koselig uke videre!

4 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Så fint det blir, og så kjekt med elektriske markiser :0)
*Klem*
-Kamilla-

Livy sa...

Heisann!
Grættis med markisene på plass! Det ble kjempefint! Så lekker uteplass dere har - liker veldig godt buskene som rammer inn plassen!

Peoner er min favoritt også!! De lilla så også herlige ut!

Ønsker deg en fin dag! Klem fra Livy

Christian sa...

Snart så kommer styringsystemer fra Schneider Electric, noe som gjør det mulig å kunne styre markisene fra hytta via nett. Dritt kuuult, og ny duppedingser for far og mor.......

Unknown sa...

Blir jo kjempe fint med markiser og uteplassen er jo både lekker og herskapelig!


Fin kveld til deg!


Klem :o)