torsdag 4. februar 2010

Et arvestykke

Da mine besteforeldre solgte huset og flyttet i leilighet delte de ut masse fine ting til barn og barnebarn. Jeg ble kjempe glad for alt jeg fikk og i vårt nye hjem har tingene fått sine flotte plasser.

Den gamle kommoden stod ved inngangen til besteforeldrene mine og nå står den staselig under trappen vår med en kjempe fin lampe fra Perfekt Home, et bilde av Vebjørn Sand og litt små dill.

Kommoden inneholder duker, både av nyere og eldre årgang. Moro og ha de gamle arvedukene i en gammel kommode. Usikker når kommoden er fra osv, men for meg er det affeksjonsverdien som er det viktigste.

6 kommentarer:

Drøm sa...

Nydelig kommode! Og det er alltid ekstra gøy når det er noe man har arvet og som betyr ekstra mye for en.

Klem Julie

Lille w sa...

Oi, for et fantastisk hus dere har bygd. I love....men det får mitt hjem til å virke som et kott:) Hehe.

Veldig døt blogg - hit kommer jeg tilbake!

Ha en nydelig helg!

Lille w sa...

søt - ikke døt (litt forkjølet er jeg, men ikke såå forkjølet at jeg sier døt enda:)

Marta - livet på landet sa...

Den var flott!
Jeg får mer og mer sansen for arvede møbler! Det er så fint når ing har en historie:)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for gode tips og råd!! For en nyyydelig kommode! Kjempe-flott!!

Ha en fortsatt fin helg!

Klem
Anette:)

p.s. for et vakkert hus dere har!!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger jenter og for at dere kom innom :o)
Gamle ting får mer og mer sjarme jo mer man klarer å se verdien i de.

Klem