tirsdag 23. februar 2010

Familiehelg

I helgen har vi feiret familiebursdag for to av husets beboere. Alltid like koselig med familiesammenkomster.
God gutten vår, Sindre ble 7 år på fredag og fikk starte dagen med frokost og kake etter gaveåpning i senga.


Søndag dekket vi til 14 store og 2 små på kjøkkenet og feiret 7 åringen og mor som begge er februar barn.
Mor i huset hadde helt glemt å kjøpe bomster til helgen så det var godt jeg fant noen nødløsninger ang bordpyntingen. Mye enkelt og fint man kan få til med enkle midler.



Dessuten var jeg så helig at flere av gjestene hadde med seg vakre tulipaner til meg. Det finnes jo ikke noe vakrere og mer vårlig enn tulipaner. Så lei som jeg begynner å bli vinteren nå så passet det meg perfekt.



Får vise frem den lille frøkna i huset også når jeg først har vist bilde av store gutten vår.
Lille Andrine har oppdaget at det er veldig gøy å trille dukkevogn. Noe hun forøvrig har veldig dreisen på. Snur og vender og kommer seg rundt de utroligste steder.  


Man kan ikke si noe annet enn at barn og familie beriker virkelig livet....

3 kommentarer:

Mia, New Room Interior sa...

Så søte barn du har!! Gratulerer med bursdager! :-) Ha en fin helg! Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Tusen takk for det...:o)

LYKKEBO sa...

Veloverstått bursdagsfeiringer;)
Kjempe søtt liten bordpynt med rosen i glasset.. Og tulipaner pynter alltid så fimt opp:)

God ny uke til deg:)
Klem