søndag 7. februar 2010

Nytt prosjekt på gang

En drøm... jeg har en drøm... om et rundt bord med fire-fem stoler rundt, til å ha midt i stuen. Har lett og lett på nettet i lang tid, men det jeg finner er enten i feil ende av landet eller for dyrt i forhold til hva jeg er villig til å gi for det. Noen tror vist de kan legge på noen tusenlapper pga av adresse eller noe. Det folk selger og de de vil ha for det, henger ikke alltid på greip.

Men før helgen kom jeg over en "ødelagt" skjønnhet som kan bli helt perfekt for meg. På bildet, som er hentet fra finn.no, er bordet en skam stakkars., men i morgen skal jeg hente det og da skal det snart få ett nytt liv.

Dere ser kanskje hva jeg mener... Men tanken min er at det skal males hvitt. Jeg tror det kan bli et kjempe lekkert bort i stuen min. Gleder meg allerede til å sitte ved bordet med ett glass vin, med begge verandadørene på vidt gap til sommeren...

3 kommentarer:

Karna sa...

Det var knallfint, kjempe fine føtter...dette kommer til å bli veldig fint med litt hvitmaling på seg! Lykke til med prosjektet!

janne - kathrine sa...

Hei, hei.
Ja, jeg er også på søken etter et bord på FINN.no. Ser etter et gammelt spisestuebord som jeg kan pusse opp, men synes mange har priset seg litt vel høyt. Men, den som leter finner :-)
Skal bli spennende å se hvordan ditt bord blir når du har gitt det litt pleie og omsorg :-)
Ønsker deg en fin uke Hilsen J-K

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Takk for koselig tilbakemeldinger...

Håper du finner et bord du liker og som prisen er grei på Janne-kathrine.