søndag 4. april 2010

Påskepyntet hus

Påskefreden går mot en slutt og vi har koset oss masse
Endelig fant jeg kortleseren og kan dele noen påskebilder med dere.  
SLik var huset ferdig pyntet. Ikke veldig pyntet for det liker jeg ikke,men litt må til.
Denne høna falt jeg fullstendig for da... Ser jo så ekte ut der den står i trappen.

Disse nydelieg påskeeggene måtte jeg bare ha... Så flotte!!!

Kjøkkenbordet har fått en koselig vårlig løper. Gult er ikke helt min farge så da må man finne noen alternativer.

Synes dette paret var så søte så jeg måtte bare ha de...

Vinduskarmen har fått litt påske gjennom guleblomster og et par høner.

Kjøkkenbenken har egen verpehøne


Også de små søte kyllingene som leter etter mat da....

De tvar litt av påsken i vårt hjem.

Ønsker alle en riktig god påske!

1 kommentar:

Sjarm og Glede sa...

Hei
Fant siden din i dag. Så nesten ut som om du har vært på Sjarm og Glede og handlet ;-)
Det ble jo kjempefint ;-)
Ha en fin helg.
Hilsen Hilde