fredag 30. april 2010

Kjempe happy for prosjekt slutt

Jeg er kjempe happy for endelig skal jeg få inn herlig prosjektet vårt. For hva gjør man vel om ikke finner akkurat det man leter etter.... jo da lager man det selv :o) Det gjorde vi og nå skal du få se hva vi lagde. Beklager at bildene ikke er helt topp, men lysforhold og kamera var ikke de beste.

Første ut var en ramme... hmm det kan jo bli så mangt
Så ble det satt på noen "pinner" til....
deretter ble det satt på gulvspon...
videre kom det på fire bein...
Se der ja... det blir et bord...
men man kan jo ikke ha kun gulvspon og spise på...
da la vi på overflaten som er restene etter parketten vi  har i huset
Puttet så på noen lister for å pynte opp kanten på bordet.
bordet fikk deretter noen strøk maling
detaljebilde av listen på bordet
detaljebilde av bordbeina

Nå gjenstår det kun å få vasket det ordentlig før vi bærer det inn i huset. Gleder meg masse til å få det inn. Da kan jakten på ny stoler starte.

Tusen takk flinke mannen min.

2 kommentarer:

Karen sa...

lekkert! :D
Bare å begynne på et til meg også.

Lakka sa...

Jøss, så KREATIVE dere er!!! *Imponert* Så tøft med matchende bordplate og gulv da!

Tenker du er stolt av mannen din:-)

Ha en fin fin søndag!

Lakka