tirsdag 27. april 2010

Pay it forward - lyst å bli med?

Jeg var så heldig å få være med på Pay it forward leken hos
Cecilies flotte blogg http://littshabbylittslittogbaremitt.blogspot.com/
En utrolig flott blogg med gode ideer, vakre bilder
og masse inspirasjon i hverdagen.

I dag var jeg så heldig at gaven min lå i postkassen min.
Så glad jeg ble :o)
Det var et koselig lite kort fra Cecilie, en pakke med Love Hearts
og en utrolig fin gradestok. 
Passet kjempe god... jeg elsker de love heartsene og en slik gradestok har jeg faktisk godt å tenkt på at jeg skulle ha kjøpt meg,
men det slipper jeg jo nå. Tusen, tusen takk, Cecilie!

Betingelsen for denne leken er at man må henge seg på videre. Altså videreføre gaveleken og sende noen små hemmelige gaver til 3 bloggere. Noen som vil være med???
De tre første som skriver en kommentar og legger igjen mailadressen sin er med videre i leken.
Når dere mottar mine gaver skal dere blogge litt om dette og videreføre gaveleken ved å sende videre til 3 nye.
Er du med videre?



2 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Fargen heter SAND.
har den samme i gangen og der er den nydelig... det er dette med lyset som gjør den rosa/lilla...

Jeg er med på en Pay-it-forward fra før og hopper over denne gangen ;)

Klem,Kari

Camilla sin villa! sa...

Det hadde vært kjempemoro å prøvd å bli med på dette =)