torsdag 16. juni 2011

Endringer i gang

Vi skal jo bytte ut belegningssteinen på uteplassen med treplatting.
Nå er jobben i gang for fullt.


I går kveld ble mannen og jeg ferdig med å ta bort alle belegningssteinene. Det var litt kjedelig og slitsom jobb, men det gikk greit når  vi var to.  


I dag har vi begynt å lage det nye gulvet. Tror virkelig dette skal bli kjempe bra. Mannen har i alle fall sine tanker om resultatet. Moro med fremgang da. 


Her er mannen i gang med å legge noen av terrassebordene. Flinke mannen min som står på og ordner med alle mulige prosjekter. Gleder meg til å vise dere det ferdige resultatet når alt er klart. 


7 kommentarer:

Maris gyngestol sa...

Det blir sikkert kjempe fint når det blir ferdig! Kjempe koselig hus dere har, med sjarmerende blomsterkasser! :)

Ha en fin kveld!
-Mari

MissMette sa...

Dette kommer til å bli fint ღ
... og så nydelig hus dere har!
Flotte bilder i innleggene under
her også... Kan jeg spørre hva
huset heter, og hvor det kommer
fra?

Ønsker deg en flott kveld videre,
stor klem fra Mette

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hei skjønne deg! Tusen takk for gratulasjon på min bursdag! Satt kjempepris på det altså! Stor klem fra Cecilie!

Line sa...

Flinke dere!

Blir sikkert en skikkelig koselig utekrok :o)

Heddas gode grunner sa...

Dere står jammen på om dagen! Kjempefint hus og hage! Godt det er vær til å drive ute i hos dere :)

Takk for at du opplyste meg om at jeg hadde vunnet hos H&C! Hurra!

Ha en super helg!
klem

strikkedilla sa...

Så fint det blir hos dere. Utrolig hvor flink du er sammen med din mann til å få det fint i hus og hage. Har dere bygget?

Karen sa...

Det blir kjempefint. Godt å ha en hendig mann. :-) Og blomsterkassene var kjempeflotte.