fredag 3. juni 2011

Hagen tar enda mer form....

Det er uten tvil uteområdene som er prioritert om dagen. Nå som solen titter frem igjen så er det jo bare motiverende å drive ute. I går fikk vi gjort kjempe masse.

På onsdagskveld kom broren min og gravde grøft til hekk...



Her har vi fått kjørt på jord, klart til såing av plen.

Har ordner broren min jord til plen mellom oss og veien.

Ungene måtte sjekke ut utstyret

Mannen rakker jorden klar for såing.

Fikk endelig plantet treet mitt... bedene begynner å nærme seg klare til fremvising...

Ønsker alle en fin helg!

3 kommentarer:

Høstmamma sa...

Det er så spennede å ordne til i hagen. Jammen har dere fått gjort mye. Gleder meg til fortsettelsen:-)

God helg!
Klem

-Kamilla- sa...

Så herlig med en gravemaskin-bror som kommer og hjelper til!! *Misunnelig* Dette kommer til å bli kjempe fint, gleder meg til å se etter bilder :0)
*Klem*
-Kamilla-

Villa Wikan sa...

Så flott og frodig det begynner å bli rundt huset deres nå =) Skal følge med her ja. Var forøvrig en ivrig tilskuer under byggingen via nybaktmamma =)
Ha en fin sommer!