søndag 19. juni 2011

Så nære så nære....
men er det ikke typisk at man har fått akkurat for lite materiell. De som leverte materielle til den nye uteplassen har regnet feil så vi mangler vel 3-4 lengder med plank for å bli ferdig. Utrolig kjedelig, men men... lite vi får gjort med det i kveld. Synes nå det ble ganske bra uansett jeg da. Gleder meg veldig til å få på plass møblene ordentlig, henge opp lyktene osv osv..

Slik så det ut for en uke siden...

Mannen har i dag hatt god hjelp av begge ungene som har vært med på å skru i skruene i bordene.




Slik ble altså resultatet før de siste bordene innerst er på plass og før alt er satt på plass igjen. Tror det blir bra med alt på rett sted igjen. Flinke mannen min som gjennomfører prosjekt for prosjekt her hjemme. 


5 kommentarer:

Høstmamma sa...

Så fint som det ble hos dere! Jeg er veldig glad i platting, det blir så rent og pent med det syns jeg. Ikke så "hardt" som belegningsstein eller heller. Nydelig uteplass dere har:-)

Takk for tips om butikker i København, må prøves:-)

Klem

MissMette sa...

Det ble kjempefint hos dere ღ
Synd at det ble litt for lite
med materialer da, men det blir
vel ordnet snart :) koselig her
hos dere.... Stor klem fra Mette

Heddas gode grunner sa...

Så fint det blir!

Tavlefolien har jeg kjøpt hos mini-mal. De har ingen nettbutikk, men nettside (http://www.mini-mal.no/). Jeg ringte de, så sendte de den (og en god del annet :) ).

Ha en fin dag!
klem

LYKKEBO sa...

Kjempe flott terrasse, og herlige små hjelpere;)

God mandagskveld:)

-Kamilla- sa...

Oi, så mye dere har fått gjort!! Jeg har vært 4 dager uten internett,og masse har skjedd på den tiden :0) Bedene og plattingen ble kjempe fine!!
*Klem*
-Kamilla-