onsdag 11. januar 2012

Litt farge

Litt farge er fint å få inn i hjemmet nå som julen er ute og man ser fremover mot lysere tider. Det er jo tydeligvis ingen grunn til å vente på denne vinteren jeg gjerne skulle hatt besøk av. Noen tv-program er jo kjent for å brukde mye farger og kanskje i litt annen skala enn det jeg ville brukt...
derfor klarer jeg med litt farger i denne runden ja.

Derfor ble svaret flytte inn tre primulaer på kjøkkenet vårt.
Det bar en koselig kontraskt til det hvite kjøkkenet og de hvite flisene.


Primula er en veldig vårlig blomst for meg.
Litt sånn bestemor aktig, men det har jeg fått mer og mer sansen for med årene.


Ellers er det onsdag og det betyr en aktiv ettermiddag her i huset.
Får starte forbredelsene allerede nå så kommer man i mål med alt.

8 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Herlige primula!!
Frisker opp og nostalgiske å se på!!
Bare at her i huset varer de utrolig kort tid!
Finfin onsdag til deg!!
klm ingrid l

Anonym sa...

Fint å ha noen vårblomster i huset. Og primula er jo helt nydelige!
Ha en kjempefin onsdag videre.
Hilsen allesistgut :)

Fabelaktig sa...

Så herlig med primula! Minner meg om våren :)

Fineste onsdagskveld til deg, jeg har ostehorn i ovnen nå. Snart blir det pledd, te og horn :) JUBI!
klem

Høstmamma sa...

Fine primulaer!
Enig med deg at det frisker opp med litt farger nå etter jul:-)

Monica sa...

Hei på deg.
Herlige fargeklatter med noen flotte primulaer!
Ønsker deg en riktig fin fin kveld ;)
Klem, Monica

tonje boganes sa...

Herlig med litt friske farger!
Liker bestemorblomster :)

Ønsker deg en god kveld
Klem Tonje

Anonym sa...

Deilig med litt friske farger :)

InstatreffNorge sa...

Litt lei tid for hjem ja... aldri noe jeg liker jo:P

Men primula er nydelig:):)

Nå sees vi snart:)