mandag 30. januar 2012

Trenger tips

Jeg trenger litt tips fra dere...

En tid fremover vil jeg tilbringe mye tid i Fredrikstad og omegn og håper noen har lyst å tipse meg om fine butikker, steder og ting man bør få med seg. Jeg bor jo selv i Østfold, men kjenner jo ikke til alle de små skattene som skjuler seg overalt i nedre delen av fylket. Selv om jeg skal være utgangspunkt i Fredrikstad, så er det så mye ledig tid at jeg fint kan oppsøke andre deler av nedre delen av fylket... 

Håper noen har lyst å komme med tips... 

Ja og om noen har lyst på en lunsj eller kafetur så er det også bare å skrike ut.... 

Har ikke helt gløden om dagen så det får bli et bilde av en av mine absolutte favoritt blomster... 


5 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Jeg er helt blank på Fredrikstad, men skal du i Oslo er jeg all yours :)

Fineste start på uken til deg! Jeg skal en svipptur til det blide sørland, før det blir bloggtreff :) JUbi!

Klem

InstatreffNorge sa...

Gamlebyen?
Masse fine bruktbutikker rundt i Fr.stad:)
Skal du jobbe her eller`?

Ønsker deg en super uke:)


Klem Lise

Bustenellik sa...

Brynem! Du MÅ på Brynem! Fantastisk interiørbutikk mellom Fredrikstad og Sarpsborg (og altfor nærme Bustehjemmet og VISA-kortet mitt, haha).

Therese sa...

Brynem på Torp, I bøtter og spann på gressvik torg, gamlebyen med sine søte sjarmerende butikker, flere av byens bruktbutikker som tante blå, fasvo.....

Størstepia sa...

Så gøy da!:-)
Skrev jo om Lille Special på bloggen igår, også er det jo Cava og Åhlens i gågata. Ellers er Lykke en flott butikk vis a vis Åhlens. Der har de masse fine og litt anderledes klær + interiør.
Anbefaler deg en tur på Mormors i Gamlebyen om du skal spise lunsj, den er bare helt herlig. Og er du her i flere måneder, så er jg klar for en lunsj jeg:-) Må bare få lillemor i bhg først:-)
(Hun starter i mars!:-)

Ha en super uke!
Klem