mandag 9. januar 2012

Presentasjon

Jeg fikk lyst til å vise dere litt mer av hjemmet vårt jeg. For det har jeg ikke gjort sånn ordentlig, med unntak av kanskje kjøkkenet. I dag er det stuen jeg fikk lyst å vise frem.
Den var jo ganske så presentabel her akkurat nå siden julen ble kastet ut i helgen.

Dette er da altså min stue.


Her er sofakroken vår, samt vugga lillefrøkna sov i da hun var liten.
Et veldig kjekt sted å oppbevare leker forresten. 


Etter at vi flyttet inn syntes ikke jeg at sofabordet og tv-benken passet lengre. Ideen om å lage vårt eget ble født i etterkant av at vi hadde laget vårt eget spisebord på kjøkkenet. Dermed ble det nytt stuebord og tv-benk i samme stil. Litt ikea, litt Obs bygg, rester av parketen og gulvlistene i huset og vips var det en ny "møbelserie" i huset... som ingen andre har likt. Elsker det.


Måtte ta bilde av de koselige tulipanene som ble med hjem i dag også.


Mandagen er ellers en veldig rolig dag her i dag... snøen daler ned på utsiden av huset og jeg gleder meg veldig til helg. Da er det nemlig både bursdag for min veldig gode venninne og forlover, samt bloggtreff i Fredrikstad. Gjett om jeg gleder meg.
Er det noen andre som skal på bloggtreffet???

14 kommentarer:

Jeanette sa...

hei hei! så koselig at du har blitt følger av bloggen min! bli gjerne med på min give away også :-)

klem klem

Ingrid Louise sa...

Så fin stue!!
Og kjempestilig bord og tv-bord,kreativt!!
Og ser ut som du har min "ønske-seg ovn"!!
Takk for titten,ha en fin mandagskveld!!
klm ingrid l

Ann-Kristin sa...

Åh, så koslig at du vil være følger på bloggen min! La meg til hos deg også, altså :-)
OG JA jeg skal på bloggtreffet!!

Så fint du har det hos deg! Kreativt å lage møbler selv da!
Skal titte innom deg videre altså, ses til lørdag! Ann-Kristin

Drøm sa...

Så moro å ha noe som ingen andre har:) Fiint:) Klem Julie

Monica sa...

Hei på deg.
Så flott i din stue!!
Tusen takk for titten;))
Ønsker deg en riktig fin kveld, og en fin fin uke.
Klem, Monica

Bettum Villa sa...

Skal på bloggtreff vettu og gleder meg kjempe mye.
Ja, det blir vel sikkert loddtrekning eller noe sånt på premien jeg tar med. Jeg bare lurte på hvilken farge jeg skulle ta med ;).
Klem Madelén

Karen sa...

Kjempefin stue, og jeg synes også de hjemmelagede møblene ble veldig fine.

Anonym sa...

Kjempe flott stue :)

Noatunfrua sa...

Hei :)
Takk for at du vil følge bloggen min!
Flott hjem dere har, og så gøy at dere har laget egne møbler! Det er stas :D

JEG skal på bloggtreff! Gleder meg!
Klem fra
Laila Johanne

Jatte sa...

Hei på deg!

Kjempekoselig stue dere har! Så kreative dere har vært å laget en helt ny møbelserie :))

Ha en fin natt,
Klem Jatte :)

Villa Wikan sa...

Så smart med de møblene, ble kjempefint til resten =)
Som jeg eeeelsker deg gulvlistene dine! De har jeg siklet på siden der bygde huset. Når jeg blir ferdig med alle mine tusen prosjekter og kjeder meg veeeldig, så har jeg lyst å lage noe i samme stil =) Hadde vi hatt slette vegger kunne vi bare montert en list litt høyere å malt hvitt i mellom. Men det var disse elskverdige platene som skal gjøre alt så enkelt da.. ;-)

Takk for koselig kommentar på bloggen min. Og du må hilse mannen din og si at jeg er fullstendig klar over det ;-)
Ha en superduper uke =)
Klem Linn

Jeanette sa...

hei!blir så gla når jeg finner blogger,der ikke alt er hvit hvit hvit....og man tørr å ha sin egen stil:-)love it!

Christine sa...

dere har det virkelig fint hjemme, gleder meg å fölge med her.

Anonym sa...

Takk for titten:) Flott du har det og fin tapetbruk:)