fredag 6. januar 2012

Tapet drøm

Man sitter alltid med noen drømmer om hvordan ting skal bli... elller drømmer om at de skal bli. Jeg fant for litt siden en utrolig lekker tapet fra Borge. Har jo så lyst på sånn tapet, problemet er jo at jeg har jo ikke noe sted jeg skulle ha tapetsert. Skikkelig synd merker jeg.



Kan jo ikke akkurat kjøpe noen ruller for å ha den liggende heller... selv om jeg har gjort det før jeg altså. Tapeten vi har i stua vår kjøpe vi egentlig til å ha på soverommet i det gamle huset vårt. Men så bestemte vi oss for å bygge hus og da sparte vi den fine og dyre tapeten til det prosjektet i steden. 


Tapeten kom på fondveggen vi laget i stua og vi nyter synet av den hver eneste dag. Her er bilde fra byggeperioden rett etter at både tapet og maling var på plass.


Jeg får vel heller fortsette å drømme om den fine tapeten  jeg fant nå... for innen noen store oppussingprosjekter finner sted her så har det sikkert kommet noe annet jeg mye heller vil ha.
Vi jenter er jo veldig sånn... eller er vi ikke???

Hvem vet... kanskje jeg får brukt den en dag...
for mannen drømmer jo om å bygge hus på nytt.

7 kommentarer:

Villa Minde sa...

Jeg skjønner akkurat hva du mener!! ;o) Tapeten er nydelig og det er virkelig den dere har i stua nå også <3 Ønsker deg en herlig fredag! Klem fra meg

Ingrid Louise sa...

Så fine tapeter,den lilla var supersøt...
Jeg finner heller liksom ingen plass til å tapetisere,her bare males det istedenfor!! :-)
God helg til deg!!
klm ingrid l

Anonym sa...

Åå, den tapeten hadde passet PERFEKT hjemme hos meg :)

Guttemamma sa...

Jeg skjønner SÅ godt hva du mener...og tapeten er lekker!!
Klem♥

Villa Wikan sa...

Hei Elisabeth =)
Godt nytt år til deg!
Den tapeten var utrolig lekker! Er det ikke slik hos deg da, at det alltids er et soverom som kan fornyes? ;-) Jeg pusset opp soverommene i tomannsboligen 3 ganger.. alle tre rommene. Vi bodde der i 2 år.. Jepp, jeg er gal! ;-)
Klem Linn

Lisa - Fra hus til hjem sa...

Jeg kjenner meg igjen i at man bare MÅ ha noe, men at hvis man greier å stå i mot, kommer det noe nytt man heller vil ha bare dager senere... :-) god helg!

Albertines verden sa...

Riktig godt nytt år til deg også. Ha en deilig helg. Klem Albertine...